Een witte uit 1982 sinds 4 jaar, zag er mooi uit, nu komt er overal roest door. zat matig in de lak dus roestspikkels overal. Deuren worden slecht, randen achterschermen worden slecht. Hoop werk dus, maar hij moest toen €2500 kosten , met alle onderhoudspapieren erbij. Deze zomer is hij aan de beurt, achter-subframe moet vervangen, dorpels net voor APK vorig jaar gedaan nu nog stukken bodem en achterschermen, dan nog de deuren en rubbers dus. Belangrijkste is dat hij roest-arm wordt, lak komt later wel als hij hard is.
Sinds 3 jaar de blauwe diesel erbij, 1979 en zag er netjes uit voor € 2200 lage prijs dus. Toen bleek er aan de binnenschermen voor wat rot, gevolg beide binnenschermen en dorpels vervangen, diverse verborgen roest gaten gerepareerd. Was over gespoten maar blijkt slecht gedaan. Tape plakken en eraf halen is verf eraf. Verkeerde onderlaag volgens specialist. Inmiddels veel plaatwerk vervangen en gerepareerd. nog te gaan deuren en rubbers. Plaatwerk is nu hard!! Alleen bijspuiten lukt niet zo best, veel kleurverschil door slecht spuitwerk ook een moderne kleur met flakes dus lastig bijwerken. Zodra hij klaar is wordt hij gespoten maar daar heb ik nu de centjes nog niet voor
Zal dus een beetje bont blijven tot..............
motortechn. is hij goed , wel nog inspuiters laten afstellen en distiketting vervangen maar verder prima. De witte ook de distri-ketting en voor beiden normaal onderhoud doen.
Witte is geen miskoop, blauwe had ik beter even voor kunnen doorzoeken maar niet een miskoop te noemen wel veel werk.
Succes
KeesStatistieken: Geplaatst door Gast — 23 mei 2011, 16:15
]]>