vooreerst allemaal heel erg bedankt voor de nuttige info en handige tips.
Heb me vandaag eens bezig gehouden met de vlotter.
Het verbanddoosje ging er makkelijk uit.
Stekker en contact controleren, eens demonteren en goed terug aanduwen. Geen verandering in de meterstand.
Dan maar de hele vlotter eruit!
De buis kon ik ook makkelijk demonteren, handig als je een potsleutel 46 hebt!
De buis open gedaan en het binnenwerk bekeken.
De fijne draadjes waren nog intact
Maar al snel viel men oog op de smerige afzettingen op het geleidingsstaafje,
waarschijnlijk restanten van oude diesel en corrosie van tijdens de lange stilstand.
Helemaal opgekuist, zodat bij het verticaal houden van het binnenwerk de vlotter mooi naar beneden valt en geen hinder ondervind.
Stekker aangesloten en contact aangelegd.
Vervolgens de de vlotter over de geleiding bewegen en als alles goed gaat dan zie je de naald van het dieselpeil bewegen.
Great succes!
Alles terug gemonteerd
en met een blij gevoel naar huis toe!
Groeten<br><br>Post edited by: Pilongsje, at: 2009/07/16 01:10Statistieken: Geplaatst door Gast — 16 jul 2009, 00:55
]]>