Maar dat is een soort cilindervormig harmonica rubbertje.
Dat rubbertje echter is niet meer dan een stofkapje om geen stof IN het unitje te krijgen.
In het unitje zelf zit nog een rubber membraam wat echt door het vacuum zijn werk moet doen en dat kun je er niet uithalen omdat dat ding inderdaad dicht gelijmd of gesmolten zit.
Als het ding het weer doet door het stofkapje te vervangen, dan heb je geluk, maar meestal zit dan in het membraam zelf ook al een scheurtje wat in de loop van de tijd toch echt kapot zal gaan.
Kuipertje:
Probeer eens je auto op slot te doen en kijk direct of je achterklep op slot gaat.
Kijk ook eens of de auto na een paar uur staan door de auto bij de bestuurdersdeur te openen, dat direct de achterklep ook geopend is.
Waarschijnlijk niet, maar dat heb je waarschijnlijk niet in de gaten. Gebruikelijk open je je auto stapt in, start de motor en rijdt weg. Door het starten vand e motor draait ineens je vacuumpomp volop mee waardoor er volop 'vacuum lucht' voorhanden is en het matig werkende achterklep unitje toch van het slot floept.Statistieken: Geplaatst door JantjeV8 — 08 jan 2008, 08:26
]]>