De plaatselijke garage heeft aan de stelschroef gedraaid om het CO goed te krijgen. Daarna liep hij al een stuk minder. Ik had de G enkele weken ervoor ruim 300km verderop gekocht en dit zonder problemen gereden.
Ik heb toen zelf aan de onderste (CO?) schroef gedraaid en tijdens het rijden de fijn instelling proberen te vinden. Dit is helaas niet gelukt. Ondertussen nieuw ontstekingsnokje, bougies, condensator, kabels etc etc vervangen om daar het probleem te vinden. Toen naar een monteur met meer klassieker ervaring geweest maar nog steeds niet optimaal. na een ritje 4X4 rijden viel hij helemaal stil en kwam er niets meer uit. Eerst stotterde de auto maar nu valt hij uit. Afgelopen maanden naar een Mercesdes specialist gebracht, van voor af aan laten zoeken, weer condensator etc vervangen maar nogsteeds geen positief resultaat. Hij heeft natuurlijk ook weer aan de carburateur lopen draaien.
Dus in totaal hebben er minstens 5 personen aan de schroefjes gedraaid en is hij 2/3 keer open geweest en schoon gemaakt.
Mijn laatste hoop is dus dat iemand de carburateur terug in standaard instellingen kan zetten en kijken of dat de boel oplost. Via google ben ik ooit eens op het forum hier een topic tegen gekomen waar iemand carbu‘s reviseerd.
Choke functioneert trouwens volgens de garage monteur.Statistieken: Geplaatst door Sjrien — 14 jun 2019, 11:28
]]>