De gebreken zijn als volgt:
Er zit een slordig geplamuurt plekje op de linker voordeur. Ook zit op het kofferdeksel onder de cijfers 200 een heel klein slecht slordig gerepareerd plekje. Voor de rest is (lijkt) hij keigaaf.
De centrale vergrendeling sluit de kofferbak niet altijd af. Hij werkt alleen goed als de motor draait of net heeft gedraaid. Ook past de 2e sleutel niet helemaal in het slot van de kofferbak.
De antenne voor de radio gaat erg moeilijk op en neer, ook wil hij niet ver genoeg in (hij blijft ongeveer 5 cm boven het (volgens mij) onderste punt haken). Hoe dat kan weet ik niet maar ik ben al bezig het los te weken met WD 40. Hopelijk gaat het over een tijdje beter.
Het gaspedaal heeft een klein beetje speling, maar dat moet erg makkelijk op te lossen zijn. Ik heb daar nog niet echt naar gekeken.
Nou de goede punten:
Ik heb nog een 2 sleuteltjes erbij om de antenne omhoog te trekken als die helemaal in geklapt zit.
De verbanddoos uit 1982 is nog volledig ongebruikt aanwezig.
De Blaupunkt radio met 4 luidsprekers zit er (nog) in en werkt volledig.
Het interieur is nog als nieuw. De stoelen zijn nog goed en er is nergens een spoor van gebruik te vinden.
Hij heeft originele lichtmetalen velgen. inclusief reserveband die nog als nieuw is.
Hij moet nog op kenteken gezet worden en dat hoop ik de volgende keer te doen als ik thuis ben (over 3 weken dus). Ik zie geen reden waarom hij er niet doorheen komt.
Het grootste probleem is dat ik nog geen 24 jaar ben en dus geen klassieker verzekering kan krijgen. Wat geld betreft maakt dat mij niet zoveel uit maar zo'n verzekering heeft wat betere voorwaarden wat betreft schade repareren.
Foto's volgen zo snel mogelijk.Statistieken: Geplaatst door Lekkerbekje — 19 okt 2008, 19:36
]]>