[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
FF een lastig moment : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 jan 2025, 18:02

FF een lastig moment

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

FF een lastig moment

Berichtdoor Hans230CE » 23 apr 2009, 16:04

Begin van de week schrijf ik dit, Nog iets vervelends tegen gekomen maar daarover later meer , bij tellerklok

Deze week aan het klokkenspel gewerk. Na veel moeite een fout cijfer goed gezet en daarna de eerste opdoffer, de teller per ongeluk 1000 km teruggezet, van 206 naar 205d. Dat vond ik nu echt de moeite niet om nog eens een uurtje te prutsen aan dat asje om alles weer goed te krijgen.
Maar dan begon het, plots een onderdeeltje dat losschiet en ik zag hem nog net verdwijnen, zo'n klein priegelveertje

Het is dat veertje dat aangeduid is met de pijl.
Ongeveer een uur en vele vloeken later, heb ik het kloteding eindelijk terug gevonden.

Dus moraal van het verhaal, zorg dat het asje waarvan je het uiteinde ziet een cm of 3 onder het pijltje, NIET kan verschuiven als je het tellergedeelte eruit haalt, want dan kan het gedeelte voor de dagteller te recetten, incl de veer niet loskomen. Veel beter voor je hart.

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:FF een lastig moment

Berichtdoor Toontje » 23 apr 2009, 16:17

hoi hoi
Vloeken wat was dat nu gebrek aan kundigheid,kennis of woorden
mompel mompel mompel
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985

Re:FF een lastig moment

Berichtdoor Hans230CE » 23 apr 2009, 20:50

Frustratie, waarde vriend, frustratie, Je weet dat ik ongeveer 130m2 garage heb om dat kreng te verliezen........ Maar na een systematiesche zoektocht heb ik het kreng terug gevonden onder de wagen. Tdingetje is maar ---- zo groot.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Keer terug naar Van alles en nog wat....