[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Filmpje over ontstaan W123 : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 19:41

Filmpje over ontstaan W123

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Filmpje over ontstaan W123

Berichtdoor Govert » 20 mei 2007, 23:02

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/04/06 20:52
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Antwoord:Filmpje over ontstaan W123

Berichtdoor Govert » 20 mei 2007, 23:31

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/04/06 20:55
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Pieter » 21 mei 2007, 08:01

heeeeeeerlijke ontbijt TV Govert! :)

soms krijg ik even een steek in mijn hart als ik al die crash-tests zie...wéér een mooie roestvrije carrosserie naar de k*&^@ !! :ohmy: :lol: maarja...alles voor de veiligheid he....en wat die lui met hun auto's uithalen!!! ik zie mezelf, of jou trouwens, nog geen 180 maken met de 200D hoor! (met geen enkele W123 trouwens...nouja, geen enkele auto, haha! :D)

echt superleuke filmpjes, erg interessant....ik vind vooral het verhaal over hoeveel ruimte het T-model heeft ontzettend leuk, de mogelijkheden zijn eindeloos!!

dit moet echt IEDEREEN bekijken...verplicht! anders mag je geen lid zijn van de club :lol:

groet
Pieter
Pieter

Berichtdoor Mercedennys » 21 mei 2007, 18:21

Ook geweldig van deze filmpjes is de zeer nette duitse spreker die de uitleg geeft over de autos.

Het komt van een CD/DVD af maar weet niet welke.

Ik heb ze al vaak gekeken. Met name de T-model Entstehung vind ik mooi om te zien ;-)

Wel goed om die crashtests te zien, zowel frontaal als tegen de zijdeuren. Weet je wat je auto aankan. Maar ja, wie wil nou dat er een andere W123 pal tegen je zijdeur aanrijdt? snik, weer twee minder...
Mercedennys

Berichtdoor D!rk » 21 mei 2007, 18:46

Die filmpjes komen van een DVD af, die in het Mercedes Museum in Stuttgart te koop is. En koste dacht ik 39 euro. De titel weet niet meer bloot uit me kop...
Ik heb de dvd zelf niet gekocht, ik heb gekozen voor het specifieke W123 boek ;)

Groet

Dirk
D!rk

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto