MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 02:21

foto,s overzetten

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

foto,s overzetten

Berichtdoor superW123 » 18 nov 2006, 19:25

ik heb een heel stapeltje foto,s, maar hoe zet ik die over, kom er niet uit.....hellupie
superW123

Antwoord:foto,s overzetten

Berichtdoor Rob Holewijn » 18 nov 2006, 19:52

Waar wil je die naar over zetten?
Naar het forum?
Dan zijn ze te groot. Je moet een bewerkings programma hebben, en dan naar de eigenschap fan de foto gaan. daar kan je hem kleiner maken. Je kunt hem ook op nieuw opslaan in JPG en dan de kwaliteit minder zetten.
Je slaat hem met een nieuwe naam op, opend windows verkenner en kijkt hoe groot i is. Is hij nog te groot stel je de kwalitiet nog minder in.
Rob Holewijn

Berichtdoor Pieter » 18 nov 2006, 20:05

anders ga je even naar www.oldversion.com en download je (gratis een oudere versie van) ACDSee. dit is een handig programma om dit soort dingen te doen. verklein de foto's tot niet meer dan 800 bij 600 pixels, dan moet het lukken.

succes ermee

groet
Pieter
Pieter

Berichtdoor Pietje » 18 nov 2006, 23:23

en anders mail je ze naar mij, maak ik ze kleiner, en zet jij ze op het forum .........

Pietje van de Hofstad-hulp-(Groep):laugh:
Pietje

Berichtdoor superW123 » 19 nov 2006, 00:12

ik heb ze al verkleind, maar hoe krijg ik ze in een keer geplaatst ?? ik kan er maar 1 tegelijk plaatsen.
superW123

Berichtdoor Pietje » 19 nov 2006, 00:50

Je kan er inderdaad maar 1 per berichtje verzenden
Pietje

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto