[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Fredje : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 13:22

Fredje

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Fredje

Berichtdoor Fredje » 19 feb 2013, 15:49

Hoi allemaal,

Ik ben Fredje, ben 59 jaar en woonachtig op de Veluwe. Sinds drie jaar ben ik trotse eigenaar van een Mercedes Benz 230E uit 1981. Na ongeveer een jaar heb ik een LPG installatie laten inbouwen, wat mij prima bevalt :P
Inmiddels heb ik al wel een aantal onderdelen ( laten ) vervangen, aangezien ook mijn Benz onderhevig is aan het roestspook :( Gelukkig zijn deze zaken nog na te leveren, zodat mijn "oldie" er nog steeds respectabel uitziet ;)
Leuk om Benz liefhebbers via deze site te leren kennen :)

Groet,

Fredje
Laatst bijgewerkt door Fredje op 20 feb 2013, 15:15, in totaal 1 keer bewerkt.
Fredje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: Fredje

Berichtdoor Hans230CE » 19 feb 2013, 16:01

Welkom en hoppa weer een coupe erbij :D

Lees je rustig in, vergeet de forumregels niet en er gaat een wereld voor je open ;)
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen