[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
gebroken bestuurdersstoel : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 19:32

gebroken bestuurdersstoel

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

gebroken bestuurdersstoel

Berichtdoor Jock81 » 15 dec 2009, 15:13

Hallo luitjes,

De rugleuning van mijn blauwe bestuurdersstoel is gebroken, waardoor hij niet meer door de apk komt. Zelf merkte ik het niet echt, maar het zit ergens aan de bovenkant. Wat is wijsheid? bekleding eraf halen (hoe moeilijk is dit??) en laten lassen, of op zoek naar een nieuwe tweedehands (hoe moeilijk/duur is dit??), hij is namelijk toch een beetje doorgezeten.

Groetjes en alvast bedankt voor de hulp. Jochem
Jock81

Re:gebroken bestuurdersstoel

Berichtdoor ERIK123 » 15 dec 2009, 20:37

kost niet veel denk ik; zetels links en rechts zijn dezelfde. bovendien heb je enkel ijzer frame nodig, dus zetel mag vuil en versleten zijn. is zelf uit elkaar te halen. Je moet de bekleding wat dieper naar binnen duwen aan de rand en komt ie vanzelf los. rest is met klemmetjes los te maken,,,
dan kan je het net zo goed al snel lassen;
erik
ERIK123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1979
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:gebroken bestuurdersstoel

Berichtdoor Citrobenz » 16 dec 2009, 11:49

Volgens heeft Semrick een keer hier foto's geplaatst van het lassen van zo'n gebroken stoel.
Ik weet zo niet meer in welk topic, misschien kan Eric de foto's hier nog even voor je plaatsen
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur