[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Gevraagd:Portier/zij-raamrubbers links en rechts : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:43

Gevraagd:Portier/zij-raamrubbers links en rechts

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Gevraagd:Portier/zij-raamrubbers links en rechts

Berichtdoor OnkelMerky230C » 17 jun 2012, 17:15

Geachte Forum bezoekers/leden,

Ik ben sinds kort eigenaar van een redelijk harde witte 230C met blauw kunststofleder/stoffen interieur.
Het bouwjaar is 10-1978.
Ik wil graag de rubbers vervangen van de portierramen(links en rechts). Mij is verteld dat er wel nieuwe
zijn, maar dat deze niet de originele verdikkingen en vormingen hebben.
Wie kan mij helpen en/of verwijzen naar een adres of kontakt? Ook goeie tweedehands rubbers zijn welkom.

Tevens heb ik een kunststof-'chromen' versnellingspook en knop. Dit qua vorm erg veel op een standaard zwarte versie.
Alleen die van mij is korter. Ook is het anders bevestigd dan de standaard 4-versnellingspoken in het zwart.
Mijn vraag is weet iemand of dit wat ik heb origineel is?.....De reden dat ik het wil vervangen is omdat 'het chroom'
voor de helft weggesleten is..en niet mooi meer lijkt. Tevens is er een kunstof 'chromen' zij-vormplaatje dat mist.
Het pookje bestaat uit 2 'chromen'-plastic vormplaatjes aan de zijkanten.
Kan iemand mij hierover meer vertellen?
Ik heb reeds een tweedehands zwarte 4-versnellingsknop, maar deze past niet. Moet ik misschien de hele pook(inclusief stang) vervangen?
Bij voorbaat dank..

met vr.gr.
Henk
(Onkelmerky230C)
OnkelMerky230C
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230C
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Gevraagd:Portier/zij-raamrubbers links en rechts

Berichtdoor Harrie » 17 jun 2012, 18:04

Beste Henk.

Kom eens langs bij Klasse Klassiek, we hebben diverse rubbers op voorraad liggen.
Ook voor de schakelpook kunnen wij jouw wel van dienst zijn.

Met vriendelijke groeten Harrie Puite.
Harrie

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto