[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
gezocht trekhaak : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 15:45

gezocht trekhaak

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

gezocht trekhaak

Berichtdoor Number10 » 07 apr 2009, 08:57

Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een trekhaak voor een 230TE uit 1981.
kan iemand me helpen aan een trekhaak of aan een adresje?

Marcel

PS sinds gister eindelijk in het bezit van mijn 230TE. Geweldig.
Number10
 


Re:gezocht trekhaak

Berichtdoor Toyman » 07 apr 2009, 12:28

er staan een paar trekhaken op marktplaats
maar of ze ook op een te passen weet ik niet
Toyman
 


Re:gezocht trekhaak

Berichtdoor Martijn » 07 apr 2009, 21:48

Hallo!

Ik heb een paar jaar geleden gewoon via een auto-onderdelenzaak een NIEUWE Brink-trekhaak gekocht voor mijn W123 voor net EUR 200,=. Zelf gemonteerd (2 uurtjes) en niet zo heel moeilijk als je de handleiding goed leest. Waarmee ik maar wil zeggen: waarom (lang) zoeken als je in de winkel een goede (met keuringsplaatje) kunt kopen... Misschien iets duurder, maar gewoon een tip ;-)

Martijn
Martijn
 


Re:gezocht trekhaak

Berichtdoor Wiebren240D » 08 apr 2009, 11:07

Hallo Marcel

je woont in Groningen dan is Jagersma in Grotegast het aangewezen bedrijf waar je denk ik wel een trekhaak voor een kombi kunt koopen.
het beste is zelf eentje onder de auto vandaan halen en denk dan wel om de versterking stukken die in de auto zelf zitten die zitten bij een kombi meestal in de chassis balken.
ik be er al eens een dag mee bezig geweest om zo een trekhaak erop te zetten.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4191
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten