[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Gijskroket1106 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 18:21

Gijskroket1106

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Gijskroket1106

Berichtdoor Gijskroket1106 » 28 mei 2012, 22:33

Dag beste mede liefhebbers,

Mijn naam is Gijs Klootwijk, woon in Rotterdam.
Sinds 6 jaar in bezit van een W116 450SE, en sinds 3 jaar in bezit van een W123 230CE.
Maar een groot oud klus pand gekocht en een kind op komst, en een bedrijfs auto.
Je voelt hem al aankomen er moet een auto worden verkocht.
Het wordt de W123 welke ik het afgelopen jaar bijna volledig gerestaureerd heb.(met pijn in mn hart).
Ze staat al op marktplaats,en classictrader,maar de W123 site leek mij het beste omdat hier de echte liefhebber op zit.

Vriendelijke groet,

Gijs Klootwijk
Laatst bijgewerkt door Anonymous op 28 mei 2012, 23:48, in totaal 2 keer bewerkt.
Reden: Linkjes verwijderd, deze linkte naar niets.
Gijskroket1106
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Gijskroket1106

Berichtdoor Weizengelb » 02 jun 2012, 17:59

Hallo Gijs, ik ken het verhaal, ben ook net vader geworden :)

Maar toch heb ik nog wel wat laatste auto-streken in me (hoewel ik ook aan het opruimen ben en nu aan de stationwagen ga...).
Zoek misschien wel nog een puike W116, als je die misschien ook wegdoet kun je me dan wat foto's sturen?

Groetjes en succes!
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee

Berichtdoor wwwW123 » 04 jun 2012, 15:08

mathieu, je hebt toch net je eigen W116 verkocht en je station wilde je ook verkopen, of loopt ik achter?? :-)
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Weizengelb » 06 jun 2012, 14:08

Ja dat klopt, ik heb de W116 weggedaan omdat er te veel werk aan was waar ik geen tijd voor had. Maar ik zoek gewoon een betere nu.

Verder wil ik een mooie S123 station (die ik zaterdag krijg, ik hoop dat hij zo goed is als dat ik hoop).
De S124 wilde ik eigenlijk niet bewaren maar soms gaat het nu eenmaal zoals het gaat :D
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972

Keer terug naar Even voorstellen