[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
GranTurismo : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:37

GranTurismo

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

GranTurismo

Berichtdoor GranTurismo » 01 aug 2011, 23:44

Hallo forummers,

Maar naam is Martijn en ik ben opzoek naar een C123. Een van de mooist gestroomlijnde coupe's die er is. Mijn auto-historie is als volgt: Renault 19/Lancia Delta/Porsche 944 S2 cabriolet/Alfa Romeo 156 SW GTA en nu - hopelijk - een mooie C123. Ik ga de auto als eerste auto gebruiken, maar heb voor mijn werk geen auto nodig. De auto is meer hobby dan iets anders, maar ik zal er toch wel zo'n 10k km mee rijden per jaar. Ik heb dit forum doorgespit op aankooptips en inmiddels ook al wat bekeken met die kennis in mijn achterhoofd. Ik ben zelf (helaas) niet echt handig en ben daarom geholpen met een exemplaar dat redelijk gaaf is. Ik ga er niet vanuit dat ik voor EUR 2.000 een puntgave auto kan kopen en ben bereid ook wel in onderhoud te investeren. Ook direct na aankoop, als ik weet dat er iets goeds van te maken is. Hopelijk slaag ik snel, dan volgen er foto's.

Groet,
GT
GranTurismo
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Hopelijk binnenkort C123 eigenaar - advies

Berichtdoor CE Loco » 03 aug 2011, 16:41

Misschien een tip,je kunt altijd een aankoopkeuring laten doen bij een gerenomeerd bedrijf,b.v.toontje in heinkenszand.Die ziet altijd meer dan jij!Die coupeetjes kunnen dure rakkers zijn ,voorbeelden te over,ook op dit forum.Succes.
CE Loco

Keer terug naar Even voorstellen