Wat een geslaagde dag!
Om 10.45 uur opgesteld bij de Shell pomp bij Zwolle, en daar wachten op Jhon de Winger, Paul Snip en Jurgen Stroo.
Om 11.20uur zijn we daar vertrokken in colone.
Het mooie was dat alle uiterlijke kenmerken van de uitvoeringen achter elkaar reden.
nl. John de Winger met z'n coupe 230, Paul Snip met de amerikaanse uitvoering 300D, Jurgen Stroo met de TD op lijnzaadolie, en ik zei de gek met m'n Sedan 200 op LPG.
Dus dat was wel een mooi gezicht.
Soms ging het in zeer snelle vaart op naar Beekbergen, met top snelheid van soms 14okm/h.
Aangekomen bij afslag 22 was het werkelijk een geweldig gezicht om te zien hoe alle Benz liefhebbers kwijlend naar deze prachtige colone met uitzonderlijke mooie voertuigen stonden te kijken.
Zelfs de Spion stond al klaar gewapend met zijn foto pistool, die op scherp stond.
Zelfs het parkeren werd met argensogen bekeken.
Tot mijn verbazing werd er zels nog sabotage gepleegd, door een brandstofleiding door te snijden.
Maar dit mislukte door het tijdig ingrijpen van ons undercover ANWB agent, die gelijk zijn collega's inschakelde en erger wist te voorkomen.
Alles werd daarna afgeblust met een genoegelijk bakkie leut, eventueel met uitsmijter of tostie, en werden onze ogen nog even uitgestoken door een uitzonderlijk mooie witte Mercedes, met rode bekleding.
Ook deze is door de spion binnenstebuiten gekeerd, en zal hier en daar wel eens opduiken op deze website.
Toch heb ik de Hofstadgroep weten te ontmaskeren binnen het drukke gedruis.
Hier het bewijssssss. <br><br>Bericht gewijzigd door: janbenz1, op: 2007/01/17 23:43