Beste Leden en Vrienden van de Club,
Het is Zondagavond 14-01-2007 21.03 uur en ik kijk terug op een zeer geslaagde nieuwjaarsborrel van onze club.
Wat een leuk stel mensen bij elkaar allemaal de zelfde passie en dat maakt onze club, zo’n hechte familie.
Nadat een gedeelte van de Hofstad(groep) zich had verzameld op de lokatie van de Clini-Clowns Kleppendag bij de Familie van Schie gingen we door naar de volgende controlepost, AC Restaurant de Meern waar wij werden op gewacht door onze rivalen uit de regio Rijnmond waaronder de HARINGSTAD(Groep) die zich heeft laten vertegenwoordigen door slechts 1 enkel lid te af te vaardigen?
Nu onderweg met 7 x een W123 op de A12 hadden we veel bekijks onderweg met de steeds zeldzamer wordende Mercedes-Benz W123 ( alhoewel er zijn er zat van maar, niet meer in Nederland. En wij moeten ze dus ook weer uit het buitenland halen) Hier en daar werden leuke foto’s geschoten onderweg van elkaar. En een beetje inhalen om elkaar Mercedes-Benz W123 te bewonderen.
Na een tijdje in konvooi onderweg te zijn hoor ik een luid gebrul de cabine binnenkomen, kijk in mijn spiegel en verbaast roep ik: Kijk nou!!!! Daar komt Govert met zijn W123 200D op Topsnelheid.
Zijn ster op de motorkap steekt fier in de lucht, zijn achterbumper iets dichter bij het asfalt dan op normale snelheid, zijn 2 handen aan het stuur hoofd ook vier omhoog met in zijn gezicht een P.G.C. Hajenius Corona Sigaar met mooie askegel die reikt tot aan de voorruit, hahaha
En ik had toch zo’n 120 km/u op de klok en die 200D ging toch echt hard voorbij??? Ik verdenk Govert er dan ook van dat hij via de DOMIJNEN een oude Haagsche getunde W123 200D Politieauto heeft gekocht.
Dit maakte bij de Benzine rijders enige verbazing en iets van: Dit kan niet waar zijn!!! Dus deed Ron (SuperW123) zijn 280CE de sporen geven en met de pedaal op de vloermat en bij rijder met camera in de achtervolging.
Wat een mooi geluid die M110 motor als hij je voorbij accelereert met zo’n 150 km/u op de klok en door gaan.........
Dit deed de Hofstad(groep) wakker schudden en Peter Penning en ik de Spion met de 280CE en 250 Sedan lieten de 6 cilinders ook maar even brullen om die SuperW123 bij te halen maar, het resultaat was dat de Dieselrijders in rook waren opgegaan hahaha hun eigen rook. Tjonge tjonge tjonge wat roken die
dingen zeg, je zal er achter rijden, hahahahahahaha geen sigaar meer nodig.
Na vele wisseltrucjes op de A12 en A50 zijn we aangekomen bij “AFSLAG 22�
Wat een mooie ruime parkeerplaats om al die Mercedessen neer te zetten.
Er stonden ons al een aantal leden op te wachten die reeds al waren gearriveerd.
En hoorde al 1 iemand roepen Hofstad(groep) hahahahaa, das wel leuk om te horen.....echt waar!
Na alle aanwezige de hand te hebben geschut kom je weer ogen, oren en handen te kort. Als je dan eindelijk iedereen ziet die je op het Forum treft weet je gewoon niet waar je moet beginnen van enthousiasme. En nu de nieuwjaarsmeeting al lang is afgelopen heb ik nog steeds het gevoel dat het te kort was, en wilde nog zoveel aanwezigen spreken.
Het was ook moeilijk om dan eens eindelijk naar binnen te gaan voor de koffie. Moest dus iedereen dan ook naar binnen loodsen, tja als je besmet bent met het MB W123 virus wil je eigenlijk alleen maar met je hoofd onder de motorkap hahahaha en die koffie komt wel, toch?
We hadden een eigen hoek in het restaurant waar we met 69 mensen en buiten 29 W123’s en 1 W114 heerlijk met elkaar van gedachten en ervaringen konden wisselen.
TE WEINIG TIJD, TE VEEL TE BESPREKEN, wat rest is een volgende meeting en verder bomen op het forum. En zo als ik al las op de eerder geplaatste berichten krijgen we steeds meer REGIO-GROEPEN.
Mag de Voorzitter van de Hofstad(groep) ook wel Spion genoemd dan ook van harte toejuichen dat de “ Rijnstad(groep) “is ontstaan.
( Hierbij verklaar ik de Rijnstad(groep) als algemeen geaccepteerd als zijnde Regio-Groep.
Mogen vele regio’s volgen.
Hoogachtend de voorzitter van de Hofstad(groep), Spion Arno, 250Petrolgrun )
Leden en Vrienden van de Club,
Het was mij een waar genoegen deze dag te mogen beleven en, ik kan nog wel een uur door gaan met schrijven maar ik stop nu, en plaats nog de groepsfoto.
Stuur een E-mail naar
arno.langendam@orange.nl voor de complete fotoreportage (als je die wilt hebben tenminste)
Met vriendelijk groet,
250Petrolgrun:woohoo: