[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hallo allemaal : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 23:47

Hallo allemaal

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Hallo allemaal

Berichtdoor piet louis » 22 jun 2009, 17:56

Sinds 12 juni ben ik de trotse eigenaar van een Taigabeige 300TD met Siena rode bekleding. De kilometerstand is 271450. Hij komt uit Belgie en is (dus) voorzien van prachtige spatlappen. Verder heeft hij een schuifdak en een trekhaak. Ik ben nog geen angstaanjagende roestplekken tegengekomen maar heb al wel kennis gemaakt met een paar eigenaardigheden die het type zo leuk maakt. Ik noem de CV die op alle deuren (meestal) goed werkt behalve op de achterklep. Ook de binnenkant van de rechterachterdeur kent ook al (bijna) geen geheimen meer voor mij vanwege het raam wat niet meer dicht wilde. Verder vraagt de ruitenwisser schakelaar om een speciale subtiele behandeling anders werkt alleen de interval stand.
Maar wat rijdt hij lekker zeg!
De bedoeling is om ermee op vakantie te gaan dus ik zou heel graag nog eens met een kenner/ervaringsdeskundige naar mijn auto kijken. Is het mogelijk om mij bij een sleutelclub aan te sluiten? Ik woon zelf in Haarlem.

Alvast bedankt.

Veel groeten
Piet Louis

Zoals jullie kunnen zien op de foto heeft hij al kennis gemaakt met een Nederlandse soortgenoot..... <br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/06/22 18:01

piet louis

Re:Hallo allemaal

Berichtdoor Semrick » 22 jun 2009, 18:03

Hoi Piet,

Welkom bij de club.
De foto heb ik maar even voor je bijgevoegd.
Je had voor de foto namelijk weer een nieuw topic geopend.
Als je in dit topic een nieuw bericht wilt plaatsen druk je gewoon op het groene vakje reply.
Een foto kun je plaatsen dmv het vakje onder dit bericht "select image file to attach". Je kunt dan een foto op je computer selecteren. Die mag echter niet groten zijn dan 800x600 pixels.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor peter200 » 22 jun 2009, 22:17

Hallo Piet.

Mooie auto zo op de foto,je kan is een keer op een zaterdag naar Jaap in Waarland rijden,daar is tegenwoordig kennis zat en altijd gezellig en is maar 3 kwartiertjes rijden vanuit Haarlem.

Groet Peter<br><br>Post edited by: peter200, at: 2009/06/22 22:20
peter200

Berichtdoor piet louis » 23 jun 2009, 21:46

Hallo Peter,

ik kom graag naar Waarland! Is daar zaterdag a.s. een plekje voor m'n Benz?
volgens mij moet ik de carterpanpakking vervangen, het wordt nl. een beetje vies op straat.

groeten

piet louis
piet louis

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 23 jun 2009, 22:22

Hoi Piet welkom hier, ff een gokje maar volgens mij is de foto gemaakt in amsterdam op de haarlemmerdijk

groetjes Arjan
Adrieaantjuhh

Berichtdoor peter200 » 23 jun 2009, 22:29

Piet,

Vraag het even aan JaapW114,volgens mij kan het wel maar dan weet je het zeker.

Groet Peter
peter200

Keer terug naar Even voorstellen