Hallo beste W123 forummers
Ik ben dus ook W123 fanatieker wonende in het belgisch limburg in leopoldsburg.
Ik ben als het ware geboren met de W123 .Ik weet mijn vader nog vertellen dat ie met mij in zen W123 230 benzine moest rondtoeren om mij in men 1ste baby maandjes te doen slapen.Precies op mijn eerste verjaardag heeft mijn vader een aanrijding gehad met een zatlap die vervolgens een vluchtmisdrijf pleegde en tot op heden nog altijd niet bekend is . Onze licht blauwe Benz pertotal.Ik ben ondertussen 27 en sindsdien heb ik nooit meer kunnen genieten van een Benz . Ik weet niet waarom maar voel me echt aangetrokken door de W123 en zou ooit een eigenaar van W123 willen worden . Momenteel ben ik zelf ook eigenaar van een een ander prachtkatje maar een engels katje nm een jaguar x type sovereign 2l benzine V6 24v op lpi . Dit is een prachtige wagen hij rijdt superlekker maar het voelt gewoon niet juist aan ! Een turk in een jag snap je .Eerst en vooral wil ik deze wagen verkopen en een huis kopen waar ook men toekomstige W123 een plaatsje zal hebben . Dit zal ongetwijfeld nog lang duren maar ooit gaat men droom uitkomen . Dus voorlopig kan ik alleen lekker zoveel mogelijk info zoeken en veel vragen stellen aan mede forummers want mijn ervaring met deze Benz is beperkt tot men 1ste baby jaar(ik ken der dus nix van ) Moest ik nog foto's van vroeger vinden dan zal ik die zeker hier posten.
alvast bedankt voor de antwoorden en alle info .Ik hoop samen mogen te genietenvan dit prachtige forum.