Het is nu 23 nov 2024, 02:31
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.
door Lara92 » 13 jan 2014, 17:38
beste forum bezoekers,
Mijn naam is vincent 21 jaar oud en rij in een C36 AMG. erg fijne auto ik rij zelf maar 10 km per dag dus is nog te doen met het vebruik. Maar moet daar eigenlijk ook helemaal niet over beginnen dat weet je als je zoon auto koopt.
Ik heb me hier echter aangemeld omdat ik opzoek ben naar een nette W123 coupe en wel in het zwart.
Via dit forum hoop ik het een en ander te weten te komen over dit prachtige model, en er wat wijzer van te worden.
-
Lara92
- Fresh Boarder
-
- Type wagen: Heckflosse
- Bouwjaar: 1975
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Alex26_75 » 13 jan 2014, 17:52
Welkom op het forum.
10 km per dag? Kan je dan niet beter fietsen,
Met een AMG-motor is dit wel heel erg slecht, olie wordt niet warm, benzine blijft in de olie hangen, wat slecht is voor de lagers
Bij de buren van mij staat een goudkleurige 280CE, ik vind het ook een heel mooie verschijning.
Gr. Alexander
-
Alex26_75
- Fresh Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 240TD
- Bouwjaar: 1967
door Lara92 » 13 jan 2014, 18:22
hallo alexander, dat klopt wat je zegt heb er ook nog een snor scooter naast. daar is het wat mij betreft nu wat te koud voor
en in het weekend komt die wel aan zn trekken hoor. heb je misschienw at foto's ? leer automaat etc zijn wel pre voor mij.
-
Lara92
- Fresh Boarder
-
- Type wagen: Heckflosse
- Bouwjaar: 1975
Keer terug naar Even voorstellen