tja gisteren was het weer zover kwam een belg afspraak om 8 uur .
dus alles klaar gezet auto van de brug gereedschap klaar gaat de telefoon
ja ben er bijna maar de afslag die de navi zei dat ik moest nemen was er niet dus zeg ik geen probleem verderop afslag nemen en terug en dan opletten afslag heinkenszand dan weet de navi het wel weer .
is dan ongv 10 minuten rijden dus ik wachten pompidompidom wachten en toen maar gebeld ja ben er bijna kom net de TUNNEL uit
afijn na 15 minuten was die er toen .
afijn was een lijst met dingen en hij had de spullen al gehaald dus maar beginnen met cardanas lager eerst ff drupje verf om te merken en dan vervangen nieuwe hardy schijven en ophang blok van het dif .
ja ondertussen wilde ik de remblokken terug duwen voor de klauwen eraf te halen moesten nieuwe remschoentjes voor de parkeer rem op .
nou ik wil ze terug drukken spuit de remolie eruit dus klauw eraf uit elkander en oeps dat worden andere bellen en bellen en nergens zo snel te leveren de slangen waren ook helemaal gescheurd .
bij ster onderdelen in horst wel dus heb ik de gok maar genomen zelf de tom tom ingesteld en is die erom gereden hier ondertussen de andere dingen gedaan
de hulp stuurarm nieuw setje erin nieuwe draagarmen boven het schakel hefboompje aan de bak zat er ook nog los op dat ook nog goed erop gezet .
nou toen kwam hij weer terug put diepe zucht
dus de boel afgemaakt en ja toen was het al laat dus maar frietjes op de zaak gegeten en kon hij weer naar huis .