Dure W-123 en andere gedachten
Er is hier op het forum toch een beetje commotie geweest over die T die te koop was bij de United Stupidpeople of Amerika, 13+ euries + verzenden voor een wagen die dan nog - niet zeker - in goede staat is.
Wel beste vrienden van de W123 het kan echt nog gekker, en wel in de United Kingdom Engeland dus, Mijn ideale tijdverdrijf op zondag als ik niet moet werken is een lekker warm lang bad met een kop koffie en een boekje, Classic Cars was mijn keuze deze morgen en daar worden honderden wagens te koop in aangeboden. Toen viel mijn oog op deze advertentie voor een 230CE
Zoals je kan zien, gewoon standaard met een manuele 4, “very rare” noemen ze dat dan en hij is van een ingenieur geweest en die heeft er maar 23k miles mee gereden, dus ongeveer 37000 km, zijnde ongeveer 1600 per jaar, nu volgens de site werkte de man ook in het midden oosten, Hij zou die km ook hoofdzakelijk in droge condities hebben gereden, in North Yorkshire, ja ja. Maar dan moet je de prijs eens bekijken 11,000£ wat toch een heel stevige 16500€ is.
Dit noem ik pas overdreven prijzen, want volgen mij staat er hier een kale wagen, zonder onderhoudsboekje of enige andere extra's, buiten de kroonkurken. Op deze link
http://www.bockinggarage.co.uk/carhome.htm
kan je ook maar 1 foto bekijken, en staan er ook niet meer inlichtingen bij.
We hebben goud in onze handjes........., of is het een Engels probleem en gaan de wagens daar gewoon voor veeeeeel meer de deur uit.
In hetzelfde boekje staat ook een W124 500E Limited (94) met 55 kmiles, met ohb voor 22000£, dat is toch 33000€!!!! En zo zijn er veel voorbeelden en dan kijk ik hoofdzakelijk naar Mercedes. De link voor deze
http://www.avantgardecars.co.uk/View.asp?ID=183
Op de site zijn de wagens ook een 2000£ goedkoper dan in de advertentie!!???.
Hoe zou het komen dat wagens daar aan de overkant van de Noordzee zo veel meer gaan? Voorrecht van rechts stuur.......?
Ook, voor de liefhebber, in deze Classic Cars staat er een mooi verhaal over de Gullwing