[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Het kan nog gekker met prijzen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 13:51

Het kan nog gekker met prijzen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Het kan nog gekker met prijzen

Berichtdoor Hans230CE » 23 dec 2007, 14:06

Dure W-123 en andere gedachten

Er is hier op het forum toch een beetje commotie geweest over die T die te koop was bij de United Stupidpeople of Amerika, 13+ euries + verzenden voor een wagen die dan nog - niet zeker - in goede staat is.

Wel beste vrienden van de W123 het kan echt nog gekker, en wel in de United Kingdom Engeland dus, Mijn ideale tijdverdrijf op zondag als ik niet moet werken is een lekker warm lang bad met een kop koffie en een boekje, Classic Cars was mijn keuze deze morgen en daar worden honderden wagens te koop in aangeboden. Toen viel mijn oog op deze advertentie voor een 230CE

Zoals je kan zien, gewoon standaard met een manuele 4, “very rare” noemen ze dat dan en hij is van een ingenieur geweest en die heeft er maar 23k miles mee gereden, dus ongeveer 37000 km, zijnde ongeveer 1600 per jaar, nu volgens de site werkte de man ook in het midden oosten, Hij zou die km ook hoofdzakelijk in droge condities hebben gereden, in North Yorkshire, ja ja. Maar dan moet je de prijs eens bekijken 11,000£ wat toch een heel stevige 16500€ is.
Dit noem ik pas overdreven prijzen, want volgen mij staat er hier een kale wagen, zonder onderhoudsboekje of enige andere extra's, buiten de kroonkurken. Op deze link

http://www.bockinggarage.co.uk/carhome.htm

kan je ook maar 1 foto bekijken, en staan er ook niet meer inlichtingen bij.

We hebben goud in onze handjes........., of is het een Engels probleem en gaan de wagens daar gewoon voor veeeeeel meer de deur uit.
In hetzelfde boekje staat ook een W124 500E Limited (94) met 55 kmiles, met ohb voor 22000£, dat is toch 33000€!!!! En zo zijn er veel voorbeelden en dan kijk ik hoofdzakelijk naar Mercedes. De link voor deze

http://www.avantgardecars.co.uk/View.asp?ID=183

Op de site zijn de wagens ook een 2000£ goedkoper dan in de advertentie!!???.
Hoe zou het komen dat wagens daar aan de overkant van de Noordzee zo veel meer gaan? Voorrecht van rechts stuur.......?

Ook, voor de liefhebber, in deze Classic Cars staat er een mooi verhaal over de Gullwing

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Het kan nog gekker met prijzen

Berichtdoor Mathieu300CDT » 23 dec 2007, 22:36

Hans, ik denk dat deze man een goed alibi heeft gemaakt voor zichzelf om zijn zwarte geld wit te wassen.

groet,
Mathieu300CDT

Re:Het kan nog gekker met prijzen

Berichtdoor DMC » 27 dec 2007, 11:55

nou hans

ik vind dat je gelijk hebt , als ik zo es op marktplaats rondneus dan zie ik dat er
wel de jackpot voor word gevraagd voor een W123

een W123 donorauto zit er al niet meer in voor minder dan 2000 euros
en als hij er dan al op staat dan is een handelaar al voor geweest...

die verkoopt op zijn beurt weer alles in onderdelen die weer eens de ...jawel JACKPOT kosten

ik denk dus echt ...als je in het bezit bent van een W123 dat je je gelukkig mag prijzen
en al helemaal als hij in goede konditie is !!

fijne dagen in 2008 alvast!!

groeten dave
Liever een lasbak dan een leasbak
DMC
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: