Zo zweverig vind ik dit topic overigens niet, en dat je terug verlangt naar een 200D kan ik ook best begrijpen:)
Omdat de auto alles wat rustiger doet kom je zelf ook tot rust,(althans,dat is mijn ervaring) in een moderne (diesel)auto ben je meer bezig met op de snelheid te letten omdat je niet door hebt hoe snel je eigenlijk rijdt. Bovendien is het verkeersbeeld op de rechter rijbanen vaak veel minder hectisch dan op de linker rijbanen.
Dat je blijkbaar geen behoefte hebt aan allerlei luxe herken ik ook wel, dan besef je tenminste dat je 'op weg' bent:P In een moderne (stille) auto bordevol isolatiemateriaal, allerlei electrische hulpmiddelen heb ik niet echt het gevoel dat je aan het reizen bent. Je stapt in, drukt op een knop (motor loopt) je geeft een beetje gas, draait wat aan het stuurwiel, en na een tijdje wachten ben je op de plek van bestemming... Is (ook) voor mij geen lol meer aan. Op vakantie ipv. 800Km/dag, 300Km/dag rijden omdat het vanwege 'geen airco' te warm wordt in de auto? Dan gaan we toch even lekker buiten van de zon genieten:). RelaxB)
Verder sluit ik me aan bij
Semrick, de klachten die je opnoemt zijn allemaal te verhelpen.
En praat me alsjeblieft niet van een O.. (krijg het woord niet uit m'n strot) astra, bij zo'n auto van nog geen 5 jaar vind je meer roest dan bij een nette MB van >25jaar...
De
Haringstad(groep) groet U en zegt:'Suckses met het zoeken naar een auto die beter bij je gemoedsrust past, en Margarita voor Koningin
'<br><br>Bericht gewijzigd door: Motormongool, op: 2007/01/05 18:28