Het is nu 23 nov 2024, 18:07
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Bemerbenz » 17 jan 2007, 22:31
Probeer de autoradio te verwijderen (wil een mini-jack met DIN stekker inpluggen). De hele knoppen bende los gehaald, maar geen beweging in te krijgen. Ook niet door de klemmetjes naar beneden te drukken, zie foto. Volgens mij zie ik iets heel simpels over het hoofd (of kan het frontje er wel af ??)
mvg Gerrit
-
Bemerbenz
-
door nico » 17 jan 2007, 23:19
ja het frontje kan er van af..
daar achter zitten twee plaatjes met een boutje er in..
draai die boutjes los en de radio kan er dan uit worden gehaald..
-
nico
-
door Bemerbenz » 18 jan 2007, 10:08
Wat is het nut van die metalen klemmetjes ? (1 cm breed, zichtbaar op de foto bovenop de radio.
-
Bemerbenz
-
door Wiebren240D » 18 jan 2007, 13:03
Hallo Gerrit
die 2 pennetjes zijn er voor om je kachel panneeltje mee vast te zetten haakt er achter
groeten Wiebren
-
Wiebren240D
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: Pagode W113
- Bouwjaar: 1966
- Automaat: Nee
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Bemerbenz » 18 jan 2007, 19:57
Nico en Wiebren,
Bedankt voor de info. Ben wel even bezig geweest met die pennetjes, ik kon ze wel opzij schuiven.
Ga morgen proberen of het wel lukt.
gr. Gerrit
-
Bemerbenz
-
door Weizengelb » 19 jan 2007, 09:29
Je moet de linker draaiknop er ook aftrekken en dan ook dat plaatje erachter voor de toonklank. Dan kun je het kunstofafdekplaatje eruitwippen en daarachter zitten 2 m6 boutjes waar de metalen stripjes mee vast zitten. Deze boutjes iets lossen en de metalen plaatjes draaien, dan is de radio los.
Succes!
Groetjes
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
-
Weizengelb
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 220D
- Bouwjaar: 1972
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Bemerbenz » 20 jan 2007, 02:50
Het is inmiddels gelukt, bedankt voor de tips. Binnen 1 minuut heb je de radio eruit, je moet het wel ff weten. Inmiddels een DIN-stekker in de Becker gestopt en ik kan heerlijk luisteren naar mijn MP3-speler (in stereo), dat hadden de ontwikkelaars van Becker nooit kunnen bedenken in 1979 !!!!!
-
Bemerbenz
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur