Je begrijpt het denk verkeerd
De speakers zijn van Pioneer gewoon 2 weg speakers. Deze speaker zet je normaal in de hoedenplank met de pioneer kap erover zeg maar. Wat ik nu gedaan heb is de hoedenplank eruit gehaald. Het hout/karton van de voorgezaagde gaten eruit gehaald voorzichtig zodat ik alleen het stof over heb op die stukken. Van de bovenkant zie je dus niet dat er speakers inzitten. De speakers passen precies eronder. Heb er een stukje doek onder gelegd. door het gewicht van de speakers en de magneet en het feit dat deze een beetje geklemt worden door de hoedenplank zitten ze goed vast . Ik rij toch niet als jos verstappen in de W123 helemaal niet sinds ik mijn economy meter heb ingebouwd . Heb het vandaag afgemaakt en het geluid is wel beter nu nu 4x pioneer erin ipv NIKS
Stelde niet veel voor het ergste is dat je alles eruit moet hallen aan de binnekant achter... dus bank , zijpannelen bij de hoedenplank en de hoedenplank verbandtrommel etc etc... en dan de kabels naar voor leggen.
maar was een ,leuk werkje en heb nu mooie geluid in de auto zonder dat iemand het ziet