Yahoo, ik heb mijn W123, een groene 240TD,
en de eerste problemen openbaren zich al, maar daar was de prijs ook naar.
Als ik op schakel, blijft het toerental vrij hoog,
ook als ik onbelast gas geef, blijft hij even hangen, ik heb alles al gesmeerd.
Ook vermoed ik dat 1 verstuiver niks doet, of weinig.
Het vacuumpompje om hem uit te zetten doet ook niks.
Heeft het verband met elkaar, of moet ik verder zoeken?
Als ik nieuwe verstuivers plaats, en een nieuw pompje zou dat toerental euvel dan over zijn, of trekt hij ergens valse lucht.
Tevens heb ik geen sleutel van de achter klep, kan ik die gewoon bij de dealer halen of moet er een ander slotje in?
En als laatste, waar kan ik het beste die verstuivers bestellen voor een nette prijs, dieselsend.de? En hebben die zon pompje ook?
Zit er niks bij mij in de buurt waar ik die spullen kan halen, want dan kan ik morgen weer ff verder klussen. Nou moet ie rijden ook.