MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 13:13

Hoog W123 gehalte in Amsterdam

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Hoog W123 gehalte in Amsterdam

Berichtdoor De Boskabouter » 10 aug 2009, 19:45

Vandaag een fietstocht rond het noordoostelijk deel van Amsterdam gemaakt. Daar staat op elke straathoek wel een oude Benz. Alsof er een MB-recyclingfabriek in Amsterdam is neergezet.
De rijdende exemplaren werden doorgaans bestuurd door heren met dikke, donkere snorren. Dat gold niet voor de drie opvallend fraai gepoetste W123's die mij passeerden. Die werden alledrie bestuurd door Hollandse grijsaards. Het leken wel klonen. Nee, het was niet 3x dezelfde Benz.

Alle vooroordelen dus maar weer bevestigd, ook door de grijsaard die dit stukje schrijft. Hij had zijn fiets ook per Benz (met fietsenrek!!) naar Amsterdam getransporteerd. Deze keer alleen niet met de 240D, maar met de 300E (W124)
De Boskabouter

Re:Hoog W123 gehalte in Amsterdam

Berichtdoor BoutWout » 21 aug 2009, 11:07

Dan ben ik met mijn 31 jaar een grijsaard of ik heb ik een dikke donkere snor. Beide is volgens mij niet waar (ik zal zo even in de spiegel checken)

Ik heb mijn W123 300TDT ook in Amsterdam (Bos&Lommer) waar je er inderdaad veel ziet (voornamelijk als sedan) die door donkeren snorren worden bereden.

Er staat in de buurt ook een witte T model met de 280 benzine 6-cilnder. Eigenaar nog niet ontmoet.
BoutWout

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto