[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hoogstwaarschijnlijk te koop...vrijwel zeker.... : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 19:51

Hoogstwaarschijnlijk te koop...vrijwel zeker....

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Hoogstwaarschijnlijk te koop...vrijwel zeker....

Berichtdoor Henri Westerink » 19 dec 2010, 14:31

Dat heb ik weer....

Nooit geen gedoe met mijn 250 6 cylinder, altijd mooi gelopen, de bodem pas helemaal nagekeken en getectyleerd om de winter fijn door te komen... splinernieuwe uitlaat eronder laten zetten en alles nagekeken... dus dat moest goedkomen, dacht ik.......tot vanmorgen op de snelweg.

Heel langzaam door de sneeuw, ging allemaal prima.... tot een getik onder kap, oliedruk vile weg en uit ging de motor...snel uitrollen op de vluchtstrook maar nooit meer aan de praat krijgen. De ANWB erbij en die hebben me naar huis gesleept, de olie was onder druk eruit gevlogen en die had de peilstok omhoog gedrukt waardoor de olie eruit is gegaan ja en dan doet hij het niet meer.

Maar eens kijken wat de garage morgen te vertellen heeft, maar als het een te duur grapje wordt, dan moet hij vertrekken, das 1 ding wat zeker is.

Ik wil niet vooruit lopen op de zaken, maar als er gegadigden zijn voor mijn verder hele mooie W123 uit 1978, dan reageer maar eens.

Groet'n

henri
Henri Westerink

Re: Hoogstwaarschijnlijk te koop...vrijwel zeker....

Berichtdoor Coupe280 » 19 dec 2010, 14:43

henri .
niet te snel moed opgeven!!
zoek maar eens op het forum naar bevroren carterontluchting !! de uitkomst maakt je zondag weer goed.
groet tonnie
Coupe280
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Leon » 19 dec 2010, 14:45

Idd.

En je zal merken dat, zodra de carterontluchting weer ontdooit is én je de olie hebt bijgevuld, de auto weer loopt alsof er niets aan de hand is.

Wel hopen dat het olietekort niet teveel kwaad heeft gedaan.
Leon

Berichtdoor Babe Hardy » 19 dec 2010, 18:18

Hoe is het mogelijk, ik heb precies een jaar geleden hetzelfde gehad met mijn 230. En inderdaad, carterontluchting ontdooien, luchtfilter deksel er afhalen. De sludge opvang goed schoonmaken en kijk of de ontluchtslang goed schoon is. Verse olie er in en naar alle waarschijnlijkheid gaat ie weer. ;) Succes!
Babe Hardy

Berichtdoor Roel280€ » 24 dec 2010, 00:14

En?
Hoe is het afgelopen?
Roel280€

Berichtdoor Leon » 25 dec 2010, 00:04

nou.. die is wel duidelijk denk:
viewtopic.php?f=21&t=12673
Leon

Berichtdoor MB 250 » 26 dec 2010, 11:34

shit leon :S
ik hoop dat je meer plezier met je volgende aankoop
succes
henk
MB 250

Berichtdoor Semrick » 26 dec 2010, 14:41

Henk, hij is niet van Leon hoor :o maar van Henri. :whistle:
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor MB 250 » 27 dec 2010, 08:33

sorry leon en henri :oops:
ik moet tog meer mijn leesbril opzetten :shock:
MB 250

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto