heren en dames,
(sorry dames, de heren zijn in de meerderheid)
Op de poetsdag heb ik kennis gemaakt met de heer Dol. Hij is beëdigd taxateur en schade expert.
Deze heer is 70 plusser, maar taxeert nog zeer geregeld. Dit doet hij samen met nog 2 pensioengerechtigden, die uiteraard ook taxateur zijn.
Taxaties bij hem kosten slechts € 70.- en worden geaccepteerd door alle verzekeringsmaatschappijen. Ook de KNAC accepeert hun expertises.
Een expersiserapport wordt simpel gemaakt, dus geen gouden randjes op het papier en zelfs geen foto. Een foto blijkt ook niet noodzakelijk te zijn voor de verzekering. Uiteraard wordt het rapport wel in 2 voud opgemaakt. Omdat het rapport simpel, met alle relevante informatie, is zijn de kosten laag.
Nu is € 70.- al niet veel, maar ik heb voor elkaar gekregen dat het nóg lager kan!
€ 50.- bij minimaal 8 auto's op 1 ontmoetingsplaats.
Om te beginnen zou dit kunnen op de vergadering die op 11 november aanstaande plaats vind.
De heer Dol is bereid om op deze dag zijn diensten ter beschikking te stellen.
Verder zouden we dit soort taxaties ook kunnen laten uitvoeren op de Technische dagen en in Pijnacker waar al geregeld veel leden van dit forum aanwezig zijn.
Graag 2 dagen van te voren je gegevens + het kenteken van de auto sturen aan mij (
pgnpenning@orange.nl).
Ik zorg dat de heer dol dit krijgt. Waarom vooraf? Dan kan hij vast voorwerk verrichten. (denk aan de RDW site)
Als deze heer goed zijn werk doet, wordt het wellicht onze 'huistaxateur' omdat een ieder van ons dan uiteraard bij hem zal laten taxeren.
site:
www.oldtimertaxateur.nl<br><br>Post edited by: Pietje, at: 2007/10/06 20:56