Hallo!
Ik zou jullie allemaal om een gunst willen vragen!! Op dit moment ben ik nog maar een steenworp verwijderd van mijn afstuderen.
Het enige wat nog in de weg staat is mijn afstudeerproject, en hier kunnen jullie mij mee helpen!
Ik zou graag tien tot vijftien minuten van jullie tijd willen vragen om de vragenlijst in te vullen die geopend kan worden door op de onderstaande link te klikken.
Deze enquête is een deel van het onderzoek dat ik namens mijn stagebedrijf uitvoer. het onderzoek richt zich op de vraag wat Nederlanders verstaan onder uit eten gaan. Op deze manier willen we een goed beeld krijgen van de horecagast (in dit geval de restaurantgast).
Per ingevulde enquete maak ik € 0,50 over naar de W123 club-kas. dit met een maximum van € 100,00 (ik blijf ook maar een arme student
)
(zet aan het eind van de enquete bij je naam "w123club")
Bovendien maakt iedereen, die de enquete invult, kans op één van de drie etentjes voor twee personen ter waarde van € 80,=!
Als laatste zou ik jullie willen vragen om deze link naar IEDEREEN door te sturen die jullie kennen.
Ik wil jullie alvast erg bedanken voor jullie moeite!!!!!
Met vriendelijke groet,
Gijs<br><br>Post edited by: gapnyst, at: 2008/04/28 09:00