[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
hulp ik vries nog eens vast in mn Benz : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 00:49

hulp ik vries nog eens vast in mn Benz

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

hulp ik vries nog eens vast in mn Benz

Berichtdoor milan » 14 dec 2009, 00:07

ik heb een probleemje met de climatronic in mijn 280TE het volgende is als ik harder rij dan 80 km per uur word mn kachel koud terwijl hij op max heat staat zogauw ik stop word de kachel direct warm

de opvoerpomp hoor ik wel draaien maar weet niet hoe ik de electronische klep tegen het schutbord moet testen of hij wel open en dicht gaat

ps de middenblowers daarvan gaat de klep niet open op geen een stand van de climatronic

heeft iemand nog suggestie
milan

Re:hulp ik vries nog eens vast in mn Benz

Berichtdoor Luckyluc » 14 dec 2009, 23:29

zou wel eens de thermostaat in je koelsysteem kunnen zijn. Als deze open blijft staan dan komt je motor door de rijwind niet op bedrijfstemperatuur en wordt je kachel ook niet warm. Op het moment dan je stil staat is er geen rijwind en heeft het koelwater de kans om op te warmen.
Had vandaag hetzelfde aan de hand, thermostaat vervangen en alles werkte weer.

Groet,
Luc
Luckyluc

Berichtdoor Citrobenz » 15 dec 2009, 10:59

Volgens mij heeft Paulsnip hier laatst iets over geschreven in een ander topic.
Je zou hem even kunnen vragen via pm
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor milan » 22 dec 2009, 17:50

probleem waarschijnlijk opgelost waterpomp defect schoep slipt door vd week ff nieuwe pomp monteren uitslag volgt
milan

Berichtdoor milan » 25 dec 2009, 08:24

correctie het was het rubber van de de electronishe kachel klep die was gescheurt

dit was al eens behandeld door brian m
milan

Keer terug naar Techniek