door StevenS » 06 okt 2009, 11:52
Beste Allen,
Vandaag even wezen kijken. Interieur ziet er redelijk uit (wel kapotte veer in stoel en scheuren in dashboard). Mechanisch lijkt het ook in orde, automaat schakelt goed, geen onbalans in de remmen, geen rookpluimen, goed vermogen. Auto komt uit Zwitserland en heeft sluitende boekjes. Is wel bij veel verschillende garages geweest. Het metaalwerk is een ander verhaal. Dorpels hard, maar wel aan body gewerkt links achter en wat losse plekjes hier en daar. Ook roest onder en op schuifdak. Onder het schuifdak lijkt het oppervlakkig (niet rot), maar de randen van het schuifdak moeten wel opgeknapt.
Wielkasten/spatborden, deurstijlen en onderkanten ok. Verder wat klein elektrisch werk (ramen). De niveauregeling lijkt het te doen. Airco heeft niet genoeg druk, maar of afvullen voldoende is?
Voor mij wordt deze het niet helemaal want mist ABS en heeft toch al met al nog wat werk. Maar ik dacht misschien interessante info voor anderen hier. Ik ga weer verder op zoek. Heb bij deze wel geleerd dat de 280 wel een lekkere hoeveelheid power heeft.
gr
Steven