[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ik met W123 maandag 16-10 @ Nurbergring incl film : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 04:03

Ik met W123 maandag 16-10 @ Nurbergring incl film

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Antwoord:Ik met W123 maandag 16-10 @ Nurbergring i

Berichtdoor mdeijkers » 17 okt 2006, 21:09

Ja idd ! de eerste ronde was het leukste van de 2 vondt ik zelf maar de 2e ging ik wel iets sneller in het begin totdat me remmen te warm werden en het rustiger aan moest doen. Maar we hadden heel heel erg veel lol tijdens het rijden en de band had alleen maar een beetje last van onderstuur dat hij af en toe iets rechtdoor wilde gaan in de bocht, echter de achterkant lang zeer maardan ook zeer stabiel op de weg!
mdeijkers

Berichtdoor MarceldB » 18 okt 2006, 01:16

Mooi man! Vooral die ene inhaalactie van jullie waar je die rode motor inhaalt..... Of stond die nu stil? :P

En die piepende banden .... Cool

Het viel me op dat het nog relatief rustig was.
MarceldB

Berichtdoor mdeijkers » 18 okt 2006, 15:44

Ja de banden maakte wel wat geluid tijdens het rijden, remmen in de bocht en sturen geen probleem voor de Benz en ook niet weg geleiden aan de achterkant nee helemaal niks gewoon lekker strak op de weg :)

Die ene motor die in het gras staat bedoel je ?? nee die was er onderuit gegaan :P in mijn beide rondjes waren er motor rijders onderuit gegaan! maar ik heb de Benz mooi op de baan gehouden en wil flink zitten doorrijden wat je met een 200 automaat kan doen op die baan dan. Mijn top in mijn 2e ronde was net geen 160km op de teller. Dit zou wel leuk zijn voor een meeting! en dan met 40 123`s op die baan te rijden!

Het was er wel redelijk druk die dag vondt ik, de parkeer plaatsen stonden bom vol ! maar zo vaak werd ik ook niet ingehaald gelukkig, maar kan ook zijn dat ze dachten oohnee he niet zo`n oude *bak* op de baan we wachten wel 20 min :P
mdeijkers

Berichtdoor 250petrolgrun » 18 okt 2006, 22:38

Leuk, leuk, leuk, ik zag in het filmpje dat je dashboard hebt gepimpt met een Toerenteller en een Economymeter staat goed man.
Jou auto maakt schakelt mooi en de motor klingt ook goed. Maak meer van dit soort filmpjes, een genot om naar te kijken.

Groet, Arno uit de Hofstad;)
250petrolgrun

Berichtdoor mdeijkers » 19 okt 2006, 00:11

@250petrolgrun

Dankje!!!! hij de automaat schakelt nog zeer goed, echter de auto heeft ook pas weinig geleden de afgelopen 29 jaar.... de motor klinkt idd goed maar je hoort ook voornamelijk nu de openluchtfilter :P

Maar idd mijn gepimpte klokkenwinkel :D was eerst zonder die 2 erin maar voor mijn rij stijl zijn die 2 echt een must !!! kan nu lekker zuinig gaan cruisen :P
Maar ga dit niet elke week doen met mijn Benz, puur omdat de auto dan binnen de kortste keren helemaal op is.... Ik zou nog wel eens met onze W116 450SEL 6.9 op deze baan willen rijden want dat ding heeft echt super veel trekkracht !!!! en als er iets is wat je op de baan kan gebruiken is dat dat wel !

tja whats next ?? :)
mdeijkers

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 okt 2006, 08:25

Kan je daar benzine kopen aan de ring? want die W116 450 SEL 6.9 loopt 1 op een emmer, moet je echt een Pitstop gaan maken.:laugh: :laugh: :laugh:
Wel een snelle ronde tijd neer zetten met dat ding met een bijn een lege tank scheelt kilo's doety schumacher ook altijd.
Je draagt immers zijn helm.;)

P.S. ik vind het Top als je het gaat doen.

Groet, Arno uit de Hofstad:whistle:
250petrolgrun

Berichtdoor mdeijkers » 19 okt 2006, 10:45

HAHAHAHAHAHA
Ja echt zuinig zul je er nooit meer rijden, echter met de 6.9 heb ik wel 1 maal 1op 7 kunnen rijden:P
Maar het scheelt idd echt veel als de tank bijna leeg is want er gaat een leuke 100 liter benzine in... VOlgens mij was er wel een pomp te vinden daar, dus dat moet geen probleem zijn. Maar even hier thuis overleggen of ze het wel een goed idee vinden :D dan direct er een familie dagje van maken :)
Over de helm, het is idd een schumacher helm, en iedereen op dat circuit draagt ook een helm dus ik dan maar ook in mijn 123 :D
mdeijkers

Berichtdoor Govert » 19 okt 2006, 16:40

Ik vond het een erg mooi filmpje. Die ordinaire porsches zijn wat minder, het was inderdaad mooier als er wat meer Mercedessen rondreden (een 300SEL 6.3 of die 6.9 van je bijvoorbeeld).

Mijn Benz waag ik er niet aan en bovendien zal het sinds Willems stunt wel verboden zijn voor 200D's ;) ;)
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor mdeijkers » 19 okt 2006, 18:14

HAHAHA een 200 benzine van mij was gewoon welkom:evil: ... was de traagste van de dag/jaar denk ik wel, de oudste auto, maar had wel het meeste lol! en waar voor je geld :D rij je in een Porsche ben je snel 16 euro kwijt onder de 10 minuten. Ik daarin tegen heb er een kwartier van mogen genieten :)
Mocht er weer eens een meeting of net wat zij, waarom niet eens daar ! het is daar echt zeer mooi om te rijden ! ook naast de baan fijne cruise wegen en een zeer zeer mooi uitziet waar je ook rijdt! en als afsluiting 40of meer W123`s op de baan rijden :D Dit zou echt een super leuke ervaring zijn !
mdeijkers

Berichtdoor mdeijkers » 23 okt 2006, 00:40

link gewijzigd.. site werkt nog wel maar staat nu gehost op google video want zat over me datalimit :P:

direct link

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 158&q=W123

suc6 er mee
mdeijkers

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto