Gert-Jaap is de naam.
sinds augustus eigenaar van een sandbeige MB230E van 1983
met aantoonbaar onderhoud en 142000km op de klok
met als nieuw interieur
met aandacht aan exterieur
Ik ben dus van het type dat echt helemaal niets had met MB. Wel met een ander merk. Maar soms komen dingen samen en dan heb je het zomaar ineens te pakken.
Al lang bezig met restauratie van bijgaande. Duurt lang, dus voordat ik iets klassieks rijd ben ik jaren verder. Dagelijkse auto was Peugeot 406 break. Geweldige auto op zich maar altijd last gehad van de lpg-installatie. Dus wou wel weer wat anders. Maar ja wat dan? Weer een moderne auto met LPG en veel km's en ellende? Tja, nee dus, en dus kwam er niets anders. Tot mijn zwager in een 230E langs komt en ik er ook even mee mag rijden. TSJAKKAAAAAAAAA. En toen was het dus mis en wist ik wat mijn nieuwe auto werd. Wat een heerlijk klassiek interieur, eindelijk weer een motorkap in zicht, relaxed rijden met automaat, geen zwart/chroom/carbon en meer van die saaie kleuren en koude aankleding maar gewoon stof. Korte deuren, stuur zo groot als uit een vrachtauto maar wel rondom met gordels zodat de kinderstoelen er ook veilig in kunnen.
En dus zelf eenje gekocht en ben er helemaal wijs mee. Heb er net zelf een nieuwe gasinstallatie ingebouwd en hoop hier vele jaren met plezier in te rijden als dagelijkse auto. Tenslotte wordt het restauratieproject zeker geen dagelijkse auto, die komt als hij klaar is onder dak te staan....
Post edited by: gjspan, at: 2009/10/12 22:14<br><br>Post edited by: gjspan, at: 2009/10/12 22:19