Ja, de opbouw heeft veel roest, staat ook beschreven trouwens.
Voor een goeie moet je echt flink in de buidel tasten, of zelf een restauratieproject beginnen. Maar ook in de G's is een levendige Balkan-Mediterraanse handel gaande. De grootste klerezooi tegen een zo hoog mogelijke prijs.
Gisteren het ding toch aan de praat gekregen, stroom op de accu, dieselpomp ontluchten. Startmotor grijpt niet goed in, maar met een paar keer proberen liep hij direct. Op dat moment rezen er bij mij toch weer twjfels, dit dieseltje loopt zo netjes, ik heb het ding altijd flink laten werken sjouwen, een turbo die niet origineel opgebouwd is waarvan iedereen roept dat dat niet kan, maar hij loopt echt erg mooi. Ik had het blok ook nog als reserve voor m'n Unimog willen bewaren, en dan in de G een om603 turbodiesel inbouwen, maar ja... tijd tijd tijd. Ter vervanging van de diensten van de G heb ik een Unimog. Die kost ook veel tijd, of in elk geval is daar al heel veel tijd in gaan zitten om hem rijklaar te krijgen. Ook nog een Hiab-kraan opgebouwd en met de inbouw van de pomp en leidingen e.d. is dat ook al een heel project. Moet nog een laadbak op ook.
Ik heb in 1 dag tijd ruim 50 telefoontjes gekregen voor deze G, werd er helemaal simpel van. Dan vragen ze 'heeft ie roest', ja dat staat er toch, ohhh, en hoe is de lak???.... Er staat duidelijk bij dat het een opknapper is, en toch maar denken dat je er dezelfde dag al mee de weg op kunt.
Een paar Hollanders hebben me gebeld, met 1 ben ik er telefonisch uitgekomen, daar heb ik alle vertrouwen in dat ie z'n afspraak na komt. We zullen zien. Maar sowieso, als ie hem niet komt hophalen, op Marktplaats zet ik hem niet meer.
- Unimog.jpg (84.23 KiB)