@Maiksimon: Er zijn ook mensen onder ons die gewoon altijd benieuwd zijn of het soms stiekem niet NOG beter kan.. En persoonlijk ben ik ook zo iemand..
Verder is het voordeel van een goede begin situatie dat je deze kunt onthouden/opschrijven, en altijd weer naar de begin situatie terug kunt als het tegevalt.. In tegenstelling tot als je al problemen hebt.. Dan is de gewilde situatie nog onbekend...
Maar naar Camiel toe: Ik zou het eerst eens zoeken in de slijtage, en het onderhoud van alle onderdelen. Ik hoor je er bijvoorbeeld niet over in welke staat je injectoren zijn? Hoe oud zijn ze? Overweeg eens een schoonmaakbeurt van je brandstofpomp.. Bij mij waren beide een wereld van verschil..
Verder staat ook op dieselgiant hoe je de vacuum leiding van en naar de ALDA schoonmaakt.. Is vrij simpel, en kan ook je misschien ook nog helpen?? Net als de rubber pakkingen van de turbo-slang(en)
Waar ik een beetje op doel is: Vernieuw/bekijk eerst al je slijtage onderdelen eens alvorens op de custom tour te gaan.. Daarna kan ik de custom tour alleen maar aanbevelen.. Als je ergens veel van leert en wijzer wordt..
Overigens heeft m'n Pa de afstelling van de brandstof pomp ook gedaan zonder speciaal gereedschap en hem ging het vrij makkelijk af.. Ik zal nog eens ff vragen hoe dat ging..<br><br>Post edited by: Haplo, at: 2009/09/22 21:33