MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 18:30

Instaplijsten

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Instaplijsten

Berichtdoor mdeijkers » 19 feb 2006, 17:48

Hallo

Ik heb een klein probleempje , eigenlijk meer cosmetisch voor de auto zeg maar.

Bij de instaplijsten zit een zilvere/chrome strip ingeplakt zeg maar. bij 2,5 van de 4 instaplijsten ontbreekt deze.

Heeft iemand enig idee waar je die strips kan halen ??? laatste optie natuurlijk nieuwe instaplijsten......
mdeijkers

Antwoord:Instaplijsten

Berichtdoor Robert » 20 feb 2006, 01:54

Hadie mdeijkers: als je de aluminiumstrips bedoelt? Dan kan je bijvoorbeeld het aluminium afdicht band/tape welke door CV monteurs gebruikt wordt gebruiken, dit is wel breder, maar dat is een kwestie van netjes snijden/knippen en het is op rol verkrijgbaar bij de bouwmarkten en sanitair/verwarming speciaal zaken. Dit is volgens mij de goedkoopste oplossing. Groet Robert.;)
Robert

Antwoord:Instaplijsten

Berichtdoor mdeijkers » 20 feb 2006, 19:23

Hoi

Ja klopt nu je het zegt, echter moet ik dit dan wel rustig doen anders zie je van die vouwen, echter het is het proberen waard :) mochten er nog andere tips zijn laat weten :) probeer het volgende week uit aangezien ik dan een paar dagen vrij ben , en toch 1 deur open moet maken ivm deurklink die blijft hangen :(

alvast bedankt he!
mdeijkers

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto