Hoi Job,
Bedankt voor uw reactie, ik vind het goed dat u er eerlijk voor uitkomt dat uw eerste verhaal uit de lucht was gegrepen.
Dan kom ik tot de volgende conclusie als ik uw verhaal lees,
1. Dus u heeft nu helemaal niet geboden want ik was er niet.
2. Dus u kon ook niet aan mijn gezicht zien dat ik er niet blij mee was!!!!!
3. Dus geen verrotte kokers maar een doorgerotte wielrand rechtsachter bij de dorpel.
4. Dus heeft nieuwe eigenaar niet de hoofdprijs betaald.
Waar u wel eerlijk in bent is dat er her en der aan gelast is.... maar niet opgelast!! maar ingelast we hebben de slechte delen eruit geslepen ook zat er inderdaad roest bij de schermrand rechtsachter ook dit is gerepareerd.
Waarschijnlijk bent u hier ergens rond de jaarwisseling geweest toen wij midden in de verbouwing zaten en daarom ik niet aanwezig was maar in het woongedeelte was, ook was toen de auto nog niet helemaal klaar.
Als u in Januari was gekomen had u kunnen zien dat we er mee bezig waren of dat ook die schermrand klaar was, daarom vind ik het jammer dat u mij later niet meer gebeld of gemailt heeft dan hadden we deze flauwekul nooit gehad.
Verder heb ik nooit een bieding via mijn mailbox gehad zoals u uw vriend adviseerde.
Ook ben ik eens met andere forumschrijvers dat deze site beschikbaar moet zijn om informatie uit te wisselen en niet om geschillen uit te vechten, ook ben ik niet kwaad op Job maar vind het wel jammer dat Job niet het ware verhaal zoals hij het nu hierboven beschrijft eerder heeft geplaatst.
Voor mij is nu het boek gesloten, dit is dus mijn laatste verhaal over dit gebeuren als iemand nog vragen heeft dan mag iedereen mij bellen of mailen en ik zal zeker nu ik toch inlogcodes heb ooit weer eens gebruik maken van deze site maar dan voor informatie iets waar deze site voor is opgericht.
Verder wens Job en andere forumschrijvers veel sterkte en plezier met hun hobby, Glen