[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Jan_lampie : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 06:15

Jan_lampie

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Jan_lampie

Berichtdoor Jan_lampie » 29 sep 2013, 14:12

Hallo allemaal,

Ik ben jan en kom uit ons mooie drenthe. Mijn eerste Mercedes was een 213 sprinter, en nadien had ik zoiets van "liever een ster in de voorruit dan op de motorkap" Een paar maand geleden veranderde dat toen er een mooie 230 op mijn pad kwam. Met de ervaringen die ik heb opgedaan met de restauratie van mijn Ford Dexta had ik zoiets van "dat durf ik wel aan " En aldus geschiedde. Van buiten was hij al redelijk (paar kleine plekjes die van het winter aangepakt gaan worden) maar onderhuids mankeerden er nogal wat kleine dingetjes aan die in de loop van de tijd aangepakt gaan worden ;)

wat details:
5 bak
LPG gepowerd
Silberdistel metalic
zwart interieur
Bijlagen
CAM00321.jpg
CAM00321.jpg (158.56 KiB)
Jan_lampie
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: jan_lampie

Berichtdoor Robin-H » 29 sep 2013, 17:44

Welkom!

Een 2.3, 5-bak en LPG, dat is nog eens lachend tanken :D Mooie kleur, wél even die wieldoppen inwisselen voor de roestvrij-stalen glimmende exemplaren :whistling

Succes met het opknappen!

Gr,
Robin
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Jan_lampie

Berichtdoor Schavuyth » 30 sep 2013, 00:10

Mooie kleur hé, dat Silberdistel :D ;) Mooi setje kroonkurkjes eronder en genieten!

Groet Joris
Schavuyth

Re: Jan_lampie

Berichtdoor Jan_lampie » 06 okt 2013, 16:43

kroonkunrken heb ik al voor de zomenbandjes, maar die hebben ook nog een opknapbeurt nodig :) Datzelfde geld voor de roestvrijstale wieldoppen die ik heb gekregen van de buurman, die moeten even in de goede kleur gepoten. Allemaal klusjes voor deze winter als je buiten niet zo veel te zoeken hebt.
Jan_lampie
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Ja

Keer terug naar Even voorstellen