Bedankt voor de complimenten!
Ja de auto heeft wel wat was gezien de laatste tijd, beetje noodgedwongen; mijn vader had aan de onderkant met de compressor zwarte body-schutz gespoten, helaas met zoveel druk dat ook de bovenkant van de auto onder de druppeltjes zat...
Flink poetsen dus daarna.
Die keurmeester was inderdaad een geschikte vent. We gingen dus richting de roetmeting, maar door het lange wachten (ik was zonder afspraak gegaan) was de motor alweer flink afgekoeld. Dus ik was wel bang voor schade, maar die man mompelde wat toen ik de motorkap wilde openen voor olietemperatuurmeting en gaf gewoon een beetje gas vanuit de auto, het apparaat gaf iets van 0,90 aan en hij vond het al best en zei: "Ik houd er niet van om zo'n auto's onnodig op toeren te jagen".
Mooi toch!
En de auto rookt ook helemaal niet, in tegenstelling tot de meeste moderne TDI en zelfs mercedessen die ik soms gas zie geven!
Vandaag zal het kenteken wel binnenkomen, met het APK rapport alleen zullen ze wel geen platen willen maken.
Tja, er staan weer veel te veel auto's. De groene 230E wil ik nog steeds verkopen (is in januari 25 jaar, is eigenlijk ook alweer bijna!). Hij is eigenlijk al verkocht maar die man wil hem tot januari bij mij laten staan...tja da's niet wat ik wil.
Nu ik de 240D op kenteken heb denk ik er ook over om de grijze 200D weg te doen...
We zullen zien.
Groetjes,
Mathieu
PS ik heb er sinds kort ook weer een 200 benzine automaat bij van een kennis die al een jaar twijfelde om hem weg te doen! Ik kon die auto niet laten schieten nadat ik hem een jaar lang aan zijn hoofd had gezeurd. zal wel wat foto's van die auto op het forum zetten.