Dank voor de leuke reacties! Erg leuk om te lezen.
@Jeroen: Ja, deze klep kan je weer normaal dichtgooien
Mijn taxigele W123 is nu ideaal als pekelbak. In elk geval nog even het laswerk aanpakken en dan zien of ie nog een nieuw kleurtje krijgt.
De historie is compleet, ik ga nog even de vorige eigenaar, de duitse dokter op proberen te sporen. Eens zien of ze er nog wat over kunnen vertellen, dat is altijd leuk. Destijds kon de WDR me er niets meer over vertellen over de Saharagelbe 300TD, wat erg jammer was want hij moet vast met al dat gefilm van de WDR er zelf ook wel eens op staan.
Helaas moesten de platen na aankomst er meteen af, dus vandaag meteen met de RDW contact opgenomen. Ik denk, 2 weken wachten, dat wordt moelijk.. Wat blijkt, ik kan overmorgen gewoon terecht, en dat voor de RDW Amsterdam! Erg rap hoor.
Dat zal ook wel komen omdat ze de technische keuring niet meer doen. Ik ben er blij mee! Daarna dan de APK en dan kan ik karren. Ik heb een ritje Ardennen gepland staan in mei dus dat gaat makkelijk lukken. Ik hoop alleen niet dat ik hem kwijt raak tussen de bomen met dat groen
@MJHDunker: Dat is toch vreemd dan, deden ze dan meteen het onderhoud al bij een niet MB garage?
W123 groet,
Jurgen