Ik weet ook wie het is, maar dat maakt niet uit. Ik hoop dat hij met betreffende dealer tot een vergelijk komt, want ergens ruik ik onraad zal ik maar zeggen.
De Coupe is zeker geen auto voor beginners...Ik heb de mijne al 5-6 maanden nu..alle centen gaan eraan op..mijn voordeel was carrosserie was beter dan van deze..en elke onderdeel hebben we (Jan en fam+mijzelf) erin gezet...Mijne kostte heel wat minder dan deze, is in 1x goedgekeurd voor 2 jaar APK, maar neemt nog steeds onderdelen als een koekiemonster koekies.. Al met al is 5000E een bedrag waar je met een goede 280CE niet onder komt in NL. Dan had ik er een 90 liter LPG ingezet-maar die is met 9000KM rijden al weer terugverdiend. Van deze eigenaar weet ik dat zijne geen(eens) LPG heeft! Dus 'oprijden'is geen optie, een benzinezuiper als de M110 heeft ook zijn looks erom heen nodig..Daar gaat het om.
Wat is dat lekken eigenlijk Toontje bij deze? Pakking van kleppendeksel en carterpakkingen neem ik aan.
Ik hoop dat ze eruit komen tot ieders genoegdoening..anders advies: leer lassen:-( (aka zelf doen dus, stap voor stap)
Gr
Remy