Omdat ik steeds het gevoel had dat de W123 niet vlot terugschakelde wanneer ik vermogen nodig had om bv een wagen in te halen, had ik het advies gekregen om die kick down schakelaar na te kijken.
Dit hebben we gedaan, er zat inderdaad tapijt voor, waarvoor mijn dank voor deze tip. Ik moet eerlijk zeggen een WERELD van verschil. Het is net een vliegtuig dat uit de startblokken vertrekt met die kick down. Was het niet dat dit zo samengaat met de wijziging van de meter van de benzinetank... Het is bijna verslavend
Wat ik toen bij het verwijderen van de matten ben tegengekomen waren vacuumleidingen voor de zetelvergrendeling en ook voor de centrale vergrendeling welke ik niet wist dat die er was
Maar wat bleek, geen enkele van deze bedieningselementen is nog goed. Bij elk van deze zijn de membranen gebroken.
Passagiersdeur, koffer en bezinedeksel.
Blijkbaar bestaan er nieuwe membranen voor de passagiersdeurbediening. Ik heb heb er nog één van de eerste generatie, maar deze blijken toch vrij prijzig.
Heeft iemand misschien nog iets liggen wat werkbaar is voor mij ?
Momenteel alles afgedopt om geen valse lucht naar de motor te trekken.