[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Kipperlichtkabel : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 06:19

Kipperlichtkabel

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Kipperlichtkabel

Berichtdoor bertkrijgsman » 29 nov 2007, 22:32

Mijn knipperlicht doet het niet, echter het relais doet het wel na controle blijkt de rode knipperschakelaar (weet juiste naam niet) in een behuizing vastgeklikt te zitten onder de middenconsole in een zwarte stekker met diverse pinnen daarin hiervan zijn er 2 afgebroken en zijn niet te solderen verder is de stekker met een kabel verbonden.

Ik heb dus deze stekker met kabel nodig, wie o wie heeft dit en wil er van af????

Bert
bertkrijgsman

Re:Kipperlichtkabel

Berichtdoor henklith » 29 nov 2007, 22:42

Bert, Je hebt dan toch alleen maar de stekker nodig, de kabel is toch nog goed?
Ik snap ook niet hoe die pinnen af kunnen breken, komt dat door demontage van de knop?
Volgens mij kan je wat je zoekt nog wel vinden op een Mercedes sloop, op anders op MP.
Groet, Henk lith.
henklith

Re:Kipperlichtkabel

Berichtdoor Citrobenz » 29 nov 2007, 22:43

Hallo Bert,

Denk dat je de alarmlichtschakelaar bedoelt.
Als je de stekker los neemt doen je richtingaanwijzers het dan ook niet?
Is even te proberen.

succes
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee