[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
kleppen ruimer stellen op LPG / slecht lopen : LPG Specifiek - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 00:00

kleppen ruimer stellen op LPG / slecht lopen

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Re:kleppen ruimer stellen op LPG / slecht lopen

Berichtdoor Maikel » 10 okt 2010, 21:58

mooi stuk Weizengelb, daar hebben we wat aan...
Ik wilde ook graag nog even mijn ervaring van gister delen,
vrouw naar collega's te eten, kinders op bed, ik met mijn hoofd in de motor. KLEPPEN STELLEN !!!!
't was weer nodig ,dacht ik , na 7000 km.
Na de laatste keer had ik +5 gesteld, dus met koude motor op 35 uit en 20 in. Ik dacht na het lezen van dit topic ook maar te gaan stellen op 30 en 15.
( Ik rij een 200 T uit '82 op LPG en af en toe een stukkie op Benzine, dat is superplus mit Blei, dat tank je hier net over de grens voor € 1,43. )
Verder rij ik gemiddeld 370 tot 400 km per week op de snelweg A7 met 100 km per uur (110 op teller) Als een bejaarde dus !!!! joepie!!
Voor het stellen toch nog even gecheckt wat nu de waarden waren en wat schetst mijn verbazing? Er was bijna niets verandert, stonden bijna nog netjes rond de 35 20. Niet gek dacht ik.
Hopla nieuwe pakkking erop, alles mooi schoon gemaakt, en starten maar, snort weer als een scootmobiel,
Kom ik er wel achter dat de pijp op de achterdemper gescheurd is, fuckerdefuck, eerst dat weer op lossen. Altijd wat met die kut bejaarden!!! :-)

groetn uut Grunn'
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:kleppen ruimer stellen op LPG / slecht lopen

Berichtdoor trnase » 19 okt 2010, 08:52

Ik wilde deze zaterdag op de sleutelclub in Pijnacker ook weer mijn kleppen stellen.
APK is eindelijk achter de rug dus heb daar al de laatste weken aan gesleuteld.

Ik zal eerst eerst kijken of ik de juiste sleutel voor die tijd kan bestellen en dan
mijn kleppen doen. Zal hier laten weten wat mijn diktes waren. Heb de Mercedes inmiddels
bijna een jaar en dit tot zover nog niet gesteld. Rijd niet harder als 110 gemiddeld en
trek ook niet supersnel op. rijgedrag: bejaarde dus
trnase

Vorige

Keer terug naar LPG Specifiek