[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Kleppen stellen 300D door beginner : Diesel Specifiek - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 10:44

Kleppen stellen 300D door beginner

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Re:Kleppen stellen 300D door beginner

Berichtdoor Toontje » 19 sep 2009, 15:56

als het goed is is de verstelling minimaal en mocht het veel zijn kan je ipv die grote sleutel een schroevedraaier nemen en die kop tegen houden mocht die gaan draaien
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor henklith » 19 sep 2009, 16:07

Het is toch de bovensteveerschotel he die niet mag draaien tijden het instellen van de "spiel", draait die dan zo makkelijk weg?
En als die al zo makkelijk weg draait mag je daar dat de conclusie uit trekken dat ook de draaifuntie wel werkt?
Met excuses voor de wellicht wat domme opmerkingen van een buro techneut :o(
Groet, Henk
henklith

Berichtdoor MB280E » 19 sep 2009, 20:14

Mooi slachtoffer Ronald.
Wanneer krijgen we wat meer foto's van haar te zien?(of heb ik iets gemist)

Groeten Jan
280E 1982 5-bak verbruik 1/8 viewtopic.php?f=10&t=8038&start=0
560SL 1985 automaat verbruik 1/... viewtopic.php?f=10&t=12374&start=0
MB280E
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee

Berichtdoor Ronald300D » 20 sep 2009, 01:39

@majiksimon:

Ik had begrepen dat de boel niet zomaar verdraaid mag worden.
Ik zag dat de veerschotel soms wel en soms niet de neiging had tot (veel) verdraaien.
Daarom heb ik soms een grote sleutel (bako) gebruikt om de boel vast te houden.

@jan:

Hier een foto van binnen. Zebrano is origineel op het plaatje van de verwarmingsknoppen na. Die heeft mijn zwager zo geschilderd en is erg mooi geworden vind ik zelf. Als ik ooit een goedkoop zebrano plaatje tegenkom dan koop ik die maar de knoppen enz. schijnen ook anders te zijn.

Groetjes,

Ronald

Ronald300D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee

Berichtdoor MBvO » 07 nov 2010, 15:55

Waarom is er geen gezichtje met zo'n straal tranen (allicht, dan zou het geen smiley heten), die heb ik nu toch nodig, ik kan alle foto's hierboven niet meer zien :'-( (vandaag 7 nov 2010).

Webmaster, is daar nog wat aan te doen? Hope so... ook alle attachments (zou ik al het geduld hebben om ze 1 voor 1 te openen) zijn 0 kB en openen niet...
MBvO

Vorige

Keer terug naar Diesel Specifiek