[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
knop rugleuning verwijderen : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 07:08

knop rugleuning verwijderen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

knop rugleuning verwijderen

Berichtdoor Leon » 06 nov 2007, 18:02

Zie titel,

Bezig met het opknappen van mijn stoelen. Meteen nog even en passant een kapje gesloopt grr.... Maar hoe krijg je de knop van de rugleuning verstelling eraf?

oh ja, dat kapje wat erachter zit is dus in 1000 stukjes ... Iemand nog iets liggen in blauw? Gaat om de bijrijderskant.

thanks!<br><br>Post edited by: leon, at: 2007/11/06 17:03

Leon

Re:knop rugleuning verwijderen

Berichtdoor Wiebren240D » 06 nov 2007, 19:18

Hallo Leon

ja met die knop moet je echt geluk hebben je haalt hem eraf is ie heel heb ie geluk e anders heb je pech.

maar zo een dop heb ik volgens mij hier nog wel op de plank liggen.

deze soort leveren ze niet meer bij Mercedes dit is er eentje van het eerste type

maar als ik hem kan vinden wil ik hem wel op sturen is ook maar net waar je woont ik kom aanstaande zaterdag in Pijnacker mischien in de buurt?

maar veel suc6 groeten van Wiebren ut Snits tel 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re:knop rugleuning verwijderen

Berichtdoor Leon » 06 nov 2007, 20:11

Is idd eentje van het 1e type en ja, hij zit muurvast.

Ik wil mezelf ook niet in het ongeluk storten; de enige reden dat hij eraf moet is ook een nieuw afdekplaatje erop te krijgen als de stoel weer in elkaar gaat. Als dat betekend dat ik nóg meer dingen af ga breken...

Ik kan ook het oude afdekplaatje in elkaar lijmen en in 2 delen terugzetten....

Ben idd wel van plan om naar pijnacker te komen zaterdag.. lijkt me leuk! Kan alleen niet heel lang blijven ivm afspraken.
Leon

Keer terug naar Interieur