[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Koelsysteem lek! : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:48

Koelsysteem lek!

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Koelsysteem lek!

Berichtdoor BenzBaas » 15 feb 2007, 21:47

Net voor ik de snelweg opdraai zie ik de motortemperatuur terugzakken (want inmiddels genoeg rijwind) uit het rood. Gloep, hoe kan dat? Direkt gestopt. Geen peil meer in de radiateur... Koelwater weg...
ANWB gebeld. Sleepwagen... Daarna koelwater bijgevuld (met echt anwbkraanwater). Maar geen lek te zien. Dus, meneer, gaat u maar weer verder.
ok dan.

thuisgekomen: de pakking van de koekoeksklok is stuk. De wat? De koekoeksklok (benaming van Paul Snip)! Het is de electrische kachelkraan die USA benzen nogaleens onder de kap hebben. Daar is niet zomaar een nieuwe voor. Dus. Pil d'r in (radiotorlekstop). Lek = dicht!

Maar voor hoe lang?
En zijn de slangen van de koeling standaardslangen of origineel Mercedesslangen?

<br><br>Bericht gewijzigd door: BenzBaas, op: 2007/02/15 20:49

BenzBaas

Antwoord:Koelsysteem lek!

Berichtdoor Wiebren240D » 17 feb 2007, 01:17

Hallo BenzBaas

volgens mij reed ik jou voorbij.

ik dacht nog dit kan toch niet een W123 diesel die stil staat

ik reed in die creme W123 kombi ook een amerikaan
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam: