Vervolgens de RCD-speler ingeboud in het handschoenvakje en de orginele Becker op de plaats waar hij hoort. Beiden op de boxen en de voeding aangesloten en.....
Geen geluid. De voeding op beide radio's geeft geen probleem terwijl ik dacht dat het daar als eerste mis zou kunnen gaan.
De Becker is een monouitvoering en als ik daar het stekkertje in de luidsprekeruitgang doe valt het geluid van de RCD-speler weg ondanks dat de Becker niet aan staat. Als het stekkertje er uit gaat geeft de RCD weer geluid.
Ik gebruik nu dus maar alleen de RCD-speler en de Becker zit er voor de sier in. Het moet volgens mij op te lossen zijn met 2 schakelaartjes tussen de bedrading van de luidsprekers die deze afwisselend afsluiten als de andere radio wordt gebruikt. Daar was ik nog niet aan toe gekomen en eerlijk gezegd wil ik oog geen orginele schakelaars monteren. Wie heeft er nog schakelaars liggen die in de W123 horen en die ik voor dit doel zou kunnen gebruiken?
Voor de oplettende kijkers,... ja er zitten al 2 niet orginele aanpassingen op de plaatsen van de schakelaars maar die zaten er al in en zijn van het 2 tank-systeem. Die laat ik dus maar zitten.
Groeten,
Eric (van de Rijnstadgroep). <br><br>Bericht gewijzigd door: Semrick, op: 2007/04/04 17:19