[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
kupervaser : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:45

kupervaser

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

kupervaser

Berichtdoor Kupervaser » 03 aug 2011, 08:38

Hallo allemaal, ik ben hier nieuw.
Ik ben geen monteur en heb bijna geen ervaring met auto's sleutelen behalve dat ik weleens een uitlaat heb vervangen in mijn Citroen Saxo en nog wat simpele dingen.

2 weken geleden heb ik een Mercedes-Benz W123 280CE gekocht in het blauw en met een LPG installatie. De auto is niet in een superstaat maar wel ok. Er zitten geen origineel velgen onder, maar dat maakt mij niet zo veel uit, de auto hoeft niet helemaal origineel te zijn. Mercedes is achter iets verhoogt, maar dat ga ik denk ik terugzetten als ik nieuwe schokbrekers en veren achter ga zetten. De auto heeft 17 inch velgen. De voorbanden heb ik laten vervangen, want die waren versleten.

In de eerste instantie leek de auto wel in goede order maar nu ontdenk ik toch wat meer werk aan. Wat ik tot nu toe tegen ben gekomen:

- De auto was redelijk onstabiel, vooral op de drempels en B wegen. Op de snelweg ging het redelijk goed. Na dat er nieuwe voorbanden onder gingen was het voor 90 % verholpen.