[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lamp naast ABS : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 03:31

Lamp naast ABS

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Lamp naast ABS

Berichtdoor HH01 » 09 nov 2006, 21:20

Raar vraagje, maar mijn instructieboekje geeft geen antwoord, de meest rechter lamp in de ''cockpit'' brandt(groen)soms, hij zit dus naar de abs aanduiding.
Het betreft een 280E van 1982, wie heeft herkenning?
Greetings,
Hans
HH01

Antwoord:Lamp naast ABS

Berichtdoor W123 » 09 nov 2006, 22:04

Hallo:

Mijn boekje geeft aan Clignoteur_controlelampje aanhangwagen(groen)
W123
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Robert » 09 nov 2006, 22:32

Gaat het lampje 1 keer aan als je de richtingaanwijzer gebruikt? Komt de auto uit Duitsland en heeft deze een trekhaak?

Groet Robert uit AP;)

Robert

Berichtdoor HH01 » 09 nov 2006, 22:56

Auto komt niet uit Duitsland en heeft geen trekhaak, volgens mijn instr boekje zit de controle lamp voor de verlichting van de aanhanger links.
Hans
HH01

Berichtdoor Robert » 09 nov 2006, 23:12

Nou dan weet ik het niet, maar die van mij komt uit Duitsland met trekhaak en het meest rechterlampje is het controlelampje(groen) van de richting aanwijzer voor een aanhanger (verplicht in Duitsland) Deze knippert maar 1 keer als er geen aanhanger achter zit en als er wel een achterhangt (met werkende richtingaanwijzers) dan knippert deze vrolijk mee. In ieder geval suc6 met je zoektocht.

Groet Robert uit AP. ;)

Robert

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto